diumenge, 13 de març del 2011

Bonic!! però millorable!!


Aquí teniu una vista panoràmica de Torelló, Oi que és una bona vista?
Malauradament quan passegem pels carrers de Torelló les vistes deixen més que desitjar, perquè ho dic? bé ara començaran la construcció de la nova plaça Nova, valgui la redundància. Aquesta plaça la qual estic en contra parcialment, ara comença a ser més que necessaris, no per el fet de canviar d'opinió, si no de que l'actual és perillosissima, ja que te el terra aixecat, pilones trencades, esglaons en mal estat, els bancs que cauen, tot aixó fruit de que no si ha fet cap mena de manteniment amb els últims temps, ja que l'intenció de l'equip de govern era fer-la nova i per ells ja no deu caldre manteniment. Apart de la plaça que si toca o no toca ara gastar-nos 1Milió d'€, hi ha el tema dels carrers, fa temps que no veig manteniments de carrers, tinc la sensació que mica en mica es va degradant més el poble i no s'actua, poder és una sensació meva, però cada cop hi ha més carrers amb més forats, asseres en més mal estat, pals d'obres en mig de les asseres des de fa temps, problemes com el mur del riu al pavelló, que s'eternitzen, bé el dia a dia.... passos de vianants en mal esta, o mal pintats ( en llocs poc adients ) ... bé no m'enrotllo més!
només us vull demanar, que si veieu coses en mal estat m'ho passeu per correu, faré un recopilatori de coses per poder valorar si realment es una sensació o una realitat: soldevila73@gmail.com.

Moltes gràcies!