dissabte, 16 de febrer del 2008

Què passa al poble??




















Aixó ho vaig publicar fa dies, però a dia d'avui segueix igual!


Bé, com molts dels torellonencs m’indigna veure coses com aquestes..... els contenidors fa dies que estan situats en aquesta posició, i de fet fa dies que vaig entregar aquestes fotos a les persones que   s’haurien de fer càrrec d’arreglar-ho, però pel que sembla no fa efecte... sé que ha de ser difícil fer-se càrrec de tot el que mou l’ajuntament, però una opinió personal , crec que el ben estar del ciutadà és primordial.

Per altra banda tenim un pal de fusta de la companyia elèctrica que és al mig d’una vorera..... PERÒ QUE ÉS AIXÒ!!!

Ja sé que fa molt temps que està d’aquesta manera, però per això mateix em queixo, no??? quan temps passarà?


Us convido a que m’envieu fotografies de l’estat del poble. D’aquesta manera fare un recopilatori, i en podrem treure diferents impresions ...

albert@electricllass.com