diumenge, 17 de febrer del 2008

Meses electorals


Hola...
Ahir per primera vegada vaig assistir a l’elecció de les meses electorals. Com que no sabia com anava em feia il·lusió.... bé, explicaré a grans trets com funciona.
Es veu que col·loquen a tothom a l’ordinador, tothom que estigui entre els 18 i els 65 anys, després es mira el nivell d’estudis i els analfabets no són inclosos.
Un cop explicat engeguen el programa i hi ha un número que comença a voltar, algú del públic diu prou i apartir d’aquest numero l’ordinador fa la tria.....

Totalment a l’atzar.... la noia de la foto, una companya meva, li ha tornat a tocar!!! Sí, li ha tornat, he dit, ja que és la tercera vegada! Tot i que es a l’atzar, a ella li costa d’entendre-ho , i de ben segur que creu , que hi ha un error informàtic! però bé esperem que no.

Per la meva part, estava allà escoltant els noms que havien surtit, estava realment tranquil fins que en Lluís Sabatès em va dir, uii! quasi et toca.... i jo! jejeje, que no!! que sóc regidor, i als regidors no ens toca!.. i després de que riguessin una estoneta de mi, em van explicar que a mi també em pot tocar, vaig quedar de pedra, la sort és que no em va tocar.... apa! aquí ho deixo.