dimarts, 27 de setembre del 2011

Col·laborar




Hola

Com molts sabeu soc un dels copropietaris de MACRObox, aquests dies estem molt contents de l'acceptació que te, i de com funciona, és un projecte que va néixer fa molt temps, i que ha tingut una llarga historia. Aquest post no és per explicar amb pels i senyals la historia de MACRObox, però haig de dir que estem rebent molts elogis i felicitacions per el model de negoci que em muntat, on casem els interessos dels usuaris amb els dels artistes, com sempre em dit , una manera de fer entrar l'art a totes les llars sense que això comporti un cost elevat.

Bé, del que tinc ganes de parlar és dels Emprenedors com nosaltres, ja que últimament només sento a parlar de la crisi, que no nagaré que hi és, pero crec que aquest és un moment on els emprenedors ( que n'hi ha molts ) han de tenir una mica més de coratge, i deixar-se portar per aquelles idea que tenen i mirar de totes totes de posar-les en marxa.
La principal cosa que posa fre, aquesta energia positiva i empenta son els diners!!  Oi que no m'equivoco?
Bé, només un consell, Busqueu al vostre costat, amb companys, familiars, " competència " i convertir-los amb col·laboradors, aprofiteu les sinergies que pugueu tenir amb altre gent i sumeu-los al carro. D'aquesta manera tindreu el carro guanyador. !! 

Apa... ja he dit la meva!  Salut :)