divendres, 3 de febrer del 2012

Conciliació Familiar

Avui després d'una jornada de treball complerta, he de donar les gràcies a les decisions d'algunes persones d'aquest país!
M'explicaré!  avui després de 4 volves de neu mal contades, i a l'hora d'anar a l'escola a buscar la canalla al migdia, m'assabento que han fet marxar a casa tots el professors de fora del municipi i que a la tarda el centre estarà obert, però no podran donar classe per falta de personal. Aquesta decisió ha vingut per una decisió política i amb visió general.. però paral·lelament a les empreses no han pres aquesta decisió, ja que no hi havia neu per parar l'activitat de l'empresa.

Aquí és on dono les gràcies, jo tinc una feina que puc permetrem el luxe de decidir quin tipus de feina faig en cada moment, i he decidit quedar-me a casa i fer feina de despatx, d'aquesta manera he pogut fer quedar la canalla a casa i  la conciliació laboral amb la família, ha estat parcialment complerta. Si dic parcialment,  perquè a l'empresa de la meva dona, no han tancat  (només faltaria, no hi havia ni neu ).

Així doncs avui he pogut conciliar la vida familiar amb la laboral, gràcies al meu govern, però i la resta de gent treballadora? ho ha pogut fer? Estic d'acord amb la filosofia de 'millor prevenir que curar' però crec k en fan un gra massa!

És una opinió



Salut