dissabte, 11 de juny del 2011

Val la pena apostar per Torelló?

S'ha constituït el consistori de Torelló, aquest consistori estarà governat per les dues formes polítiques que havien governat fins a dia d'avui. Després de saber aquesta decisió de la ma de la força més votada, només em queda dir que m'ha quedat un mal gust de boca.
Ja em perdonareu, però aquest no era ni hauria de ser el pacte natural, no ho dic perquè jo cregués que ens tocava entrar a treballar per aquest poble, només! si no que el pacte s'ha produït amb la força més castigada en vots per la població, això que és una cosa obvia per mi, sembla ser que no ho és per en Vivet. Per altre banda és surrealista que el futur soci de govern no doni suport a l'alcaldia , menyspreant d'aquesta manera el seu futur aliat i alcalde, per altre banda ERC ha demostrat un altre cop, ser un partit coherent i de paraula.
Ara un cop fet o decidit es veu que era un pacte fet de fa molt de temps, fins hi tot ens ho diran les regidories que s'assumiran, no m'agradat mai pensar que la gent el que vol es una poltrona, però en aquest cas no em donen gaires més motius per pensar el contrari.
Així doncs un pacte fosc, al meu entendre en contra de l'opinió dels votants i que ens durà a un tarannà com el que teníem, amb una gent viciada a treballar d'una manera que s'ha vist clarament que no era la voluntat del poble.
Només em queda dir, per la gent del equip que jo en formo part, que tard o d'hora les coses cauen per el seu propi pes, i que cada poble te el govern que és merèix.
La pregunta que faig és, val la pena treballar per Torelló?