dimarts, 13 de setembre del 2011

Escura Xemeneies


Hola a tothom
Avui m'ha vingut a casa l'Escura xemeneies a netejar la llar de foc! , ja que feia molt de temps que volíem avisar-lo i no ho fèiem mai.
Jo crec que la decisió de fer-lo venir s'eternitzava, ja que la meva idea d'un escura xemeneies en l'aspecte global i generalitzant era:


  • Home brut, d'aspecte llardós ( perdoneu L'Expressió )
  • Utensilis bruts, d'aquell que quan toquen alguna cosa queda negra
  • Feina a realitzar, bruta he incomoda, d'aquella que creus que quan han acavat de netejar la xemeneia, et queda netejar el pis, casa..... 
Bé.... tipica feina que no vols fer , almenys jo no tinc cap ganes de quedar brut i embrutar-ho tot.

Però aquí la meva sorpresa.. s'ha presentat a cas un senyor, vestit com qualsevol operari  electricista, mecànic, fuster... bé normal i net! amb una furgoneta més neta que el meu cotxe ( d'aqui podriem extrapolar que jo soc un brut i tinc el cotxe " guarro " ) Doncs NO! el meu cotxe és net! ...
ha pujat tot d'accessoris " força nets " i una manega que xuclava des d'un aspirador que tenia a la furgoneta.
El fet és que en mitja hora tres quarts, ha netejat un tou de Sutja, i ho ha deixat tot impecable... no ha embrutat res, ha sortit per la porta, s'ha netejat les mans amb aigua i sabò que ja duia a la furgoneta, a cobrat i ha marxat!

Bé, AQUÍ poso el seu enllaç a la seva web, per si algú l'interesses! 
Diguem ignorant o que els temps han canviat, però m'ha sorprès gratament! ;)

Salut